Oryginalne wkłady do Twojego filtra

Wkłady do filtrów wody Bluewater

„Gorycz z powodu marnej jakości utrzymuje się jeszcze długo po tym, jak słodycz niskiej ceny została już zapomniana”.

O prawdziwości tych słów przekonał się ostatnio nasz klient, który za naprawę filtra do wody Cleone zapłacił ponad 1200 złotych. Naprawę filtra, który prawie nigdy się nie psuje?! No właśnie. Nie psuje się pod warunkiem, że serwisem zajmuje się autoryzowany pracownik sieci Kuna System. A tutaj sytuacja miała się następująco:

do klienta zaczęła wydzwaniać firma z Bytomia proponująca tańszy serwis urządzenia. Oferta wydawała się kusząca – w końcu „oszczędność” prawie 100 złotych co pół roku to prawdziwy majątek. Przekonująca pani z Bytomia snuła wspaniałe wizje o tym jakimi to są fachowcami i jak będzie się opłacać korzystanie z usług jej firmy. Zapomniała tylko dodać, że nie mają pojęcia o elektronice, komputerze, pompie oraz żadnym z elementów naszych urządzeń. Zapomniała też dodać, że w przypadku jakichkolwiek problemów jej firma nie będzie w stanie pomóc, bo nie ma ani wiedzy ani dostępu do materiałów eksploatacyjnych, serwisowych i części zamiennych. Po prostu podrobili sobie same wkłady i myśleli, że świat zwojują. Na efekty nie trzeba było długo czekać. Jak do Mercedesa dopasuje się i na siłę założy części z Fiata to jakiś czas pojeździ. Tak było i w tym wypadku. Kilka serwisów na tandetnych wkładach, brak procedury serwisowej podczas wizyty serwisanta, brak dezynfekcji (bo okazała się dodatkowo płatna w firmie z Bytomia) i kilka innych szczegółów wpłynęło na awarię urządzenia. Awarię, której „fachowcy” z firmy „najtańsze podróbki” nie potrafili usunąć. Klient więc zwrócił się do serwisu naszej Firmy – oczywiście usterka została usunięta, części wymienione, a klientowi wystawiono rachunek. W konsekwencji Pan Klient jest teraz o 1200 złotych mądrzejszy jak postępować z natrętami proponującymi „tańsze serwisy filtrów do wody” – bo oczywiście firma z Bytomia regularnie, co pół roku będzie dzwonić do tego klienta licząc, że już nie jest obrażony. Ale to standardowe zachowanie tej firmy. Nasi klienci mówią, że niezależnie ile obelg nie wrzucą pani marketerce to za pół roku znowu zadzwoni (pewnie już inna) i śpiewka o „oszczędnościach” od nowa. Wszystko więc w rękach klientów. Życzymy sporo mądrości i przemyślenia ofert tej i podobnych firm. Pamiętajcie Państwo, że przyjazd serwisanta co pół roku to nie tylko wymiana wkładów. Serwisant dokonuje szeregu czynności sprawiając, że przez kolejne pół roku urządzenie pracuje jak nowe. Serwis dokonany u autoryzowanego dystrybutora to też gwarancja usunięcia ewentualnych usterek (najczęściej gratis lub za symboliczną opłatą), to assistance dla Waszego urządzenia i pewność, że z Waszego kranu płynie krystalicznie czysta i zdrowa woda – tu nie ma miejsca na pomyłkę i pseudooszczędności. Dużo zdrowia Państwu życzymy. Na zdjęciu widizicie Państwo oryginalne wkłady do Waszego filtra do wody.